6 vinkkiä kauppiaalle: Kosketuspisteessä myymälä ja sen rooli asiakaskokemuksen näyttämönä

Olen luennoimassa Ecommerce Shop + Tech messuilla keskiviikkona 14.3.2018 klo 12.45 Retail Business Stage ja torstaina 15.3.2018 klo 12.00 Future Store Arenalla otsikolla:

Kosketuspisteessä myymälä ja sen rooli asiakaskokemuksen näyttämönä.

Kivijalka, tuo asiakas- ja brändikokemuksen näyttämö elää omaa renesanssiaan. Yhä enemmän digitalisoituvassa maailmassa fyysiset kohtaamiset alkavat saada uuden merkityksen ja arvon. Yhteenkuuluvuuden tunne ja kokemukset ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Digitalisaation mahdollisuudet helpottavat asiakkaan loistavaa palvelua, esineiden internet, Dash Replenishment teknologia, lohkoketju, robotisaatio, sovellukset ja uudet innovaatiot muuttavat kiihtyvällä tahdilla vähittäiskauppaa. Fyysisen myymälän rajat hälvenevät, kaupunkisuunnittelu, diginomadien liikkuvuus, asumisen murros kaikki nämä vaikuttavat siihen, millaista myymälää ihmiset tarvitsevat. 

Mikä on myymälän rooli nyt ja tulevaisuudessa? Miten pysyä mukana kehityksessä? Anna Juusela tarjoilee tietoa, inspiraatiota ja vinkkejä. 

Tsekkaa alta esitykseen liittyvät 6 vinkkiä kauppiaalle. Olen koonnut hyödyllisiä vinkkejä, sekä linkkejä inspiraation ja ideoinnin avuksi.

Oliko teksti mielenkiintoinen? Pistä jakoon!
Buffer this page
Buffer
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+