Retail Stories Workshop

Kaupan alan muutoksessa oppainasi Anne ja Anna

Olemme rakentaneet yhdessä Retail Stories työpajan kaupan alan toimijoille. Työpajassa yhdistetään palvelumuotoilu, tarinallistaminen ja visuaalisuus. Näillä keinoilla autamme sinua rakentamaan erottuvan ja toimivan kampanjan, joka tuo sinulle lisää asiakkaita. Kerromme myös miten luot fyysisestä tai digitaalisesta kaupastasi (tai molemmista) kampanjaasi tukevan tarinallisen kokonaisvaltaisen kokemuksen, joka koukuttaa, viihdyttää ja saa asiakkaasi ostamaan.

Tästä ohesta löydät sinulle laatimamme materiaalit. Ensimmäinen koskee suunnittelemaamme Retail Stories – Creating Experiences kokonaisuutta, johon tulevaisuudessa rakennamme erilaisia toteutuksia. Uudistamme markkinointia tarinalähtöisen palvelumuotoilun keinoin, näin myös kampanja rakentuu tarinallisen ja elämyksellisen kokemuksen muotoon. Työpajassa pääset suunnittelemaan oman kampanjasi tarinan muotoon monikanavaisesti kaikilla aisteilla asiakkaasi koettavaksi.

Tämän käytännönläheisen pajamme voit tilata yksittäiselle yritykselle tai esimerkiksi hanketoimijana alueesi yritysryhmälle. Pyydä tarjous!

Toinen materiaali on jo esimakua tulevasta eli oppaamme tarinalähtöisen kampanjan suunnitteluun!

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa @akalliom @AnnaJuusela ja verkostoidu kanssamme LinkedIn:issa. Tulossa tarinaa siitä, miksi, mitä ja miten.

Kauppa on nyt tarinakokemusta, joka koukuttaa ja viihdyttää! Tässä esimakua siitä, missä maailmalla mennään:

Retailers that sell the experience, not the product, will prevail (Neil Woolley)

If consumers aren’t consuming, what are they doing? How experience is disrupting retail? (Adam Reynolds)

The Power of Storytelling In Visual Merchandising

Tavaroista palveluun: palvelumuotoilu ja visuaalinen markkinointi (Anna Juusela)

Mielipide: Yritykset eivät uskalla heittäytyä tarinallistamaan (Anne Kalliomäki)

Experience Economy (Pinterest board, Retail Tips)

Terveisin Anna Juusela, Yanca ja Anne Kalliomäki, Tarinakone.

TallennaTallenna