Skip to content →

Tavoitteellinen visuaalinen markkinointi™, eli miten laskea ja seurata yritykselle tärkeitä tunnuslukuja sekä hyödyntää niitä visuaalisessa markkinoinnissa? Opetan aiheesta AJK-Jatkokoulutuksessa visualistin koulutuksessa sekä luennoin yrittäjille.

Koulutuksessa käymme läpi tavoitteellista visuaalista markkinointia (liikevaihdon kasvattaminen ja liiketoiminnan tuottavuus) ja konkreettisin esimerkkilaskelmin sitä, miten sitä pystyy mittaamaan.

Webinaarin sisältö:

  • Miksi visuaalinen markkinointi on tärkeää sekä liikkeessä että verkossa?
  • Visuaalisen markkinoinnin mittaaminen:
  • Lisämyynnin merkitys euroissa:
    • Miten lasketaan keskiostoksen arvo ja ostoskorin keskiarvo?
    • Miten lasketaan hit rate
  • Varaston tuottavuus
    • Kiertonopeuden ja ulosmyyntiprosentin laskeminen

Liveluennot ja koulutukset:

6

 

5

 

Takuu: Mikäli et jostain syystä ole tyytyväinen toimintaani en laskuta mitään! 

Comments

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.


Simple Share ButtonsKiitos, kun jaat!
Simple Share Buttons