Minä autan kauppiaita pyörittämään tuottavaa verkko- ja/tai kivijalkakauppaa.
Kuluttajakäyttäytymisen suunnanmuutokset, trendit
+ sisäänostot & varastonhallinta
+ mitattava myymälämarkkinointi
= tuottava monikanavainen myymälä
Kaikki muu on turhaa, mikäli liiketoiminta ei ole tuottavaa. Varastonhallinta ja sisäänostot, monikanavainen myymälämarkkinointi.
[vimeography id=”1″]
Saamaani palautetta:
Mikä oli se tarve, johon etsit Annalta ratkaisua?
Uuden brändimme LuKLabelin verkkokaupan vieminen tuottavasti eteenpäin. Myös brändääminen ja budjeotoinnin haasteisiin kaipasimme kiperästi tukea. Halusimme olla varmoja teemmekö oikeita päätöksiä heti alusta asti.Minkälaisen ratkaisun Anna sinulle tarjosi?
Annan avulla opimme ymmärtämään verkkokaupan tulevaisuutta, sekä järkevää suunnitelmallisuutta tehtävien hoitamiseen. Saimme tukea uutena yrityksenä ihan päivittäisten rutiinien hoitamiseen.Miltä “elämä” alkuperäisen tarpeen kanssa näyttää nyt?
Suunnitelmallisemmalta ja talouspuoli on hoidossa paremmin. Myös brändääminen ja yrityksemme verkkokaupan tulevaisuus on tällä hetkellä linjassa. Olemme alkaneet tekemään heti alusta asti myyntiä loistavan markkinoinnin avulla. Annan ohjeistuksilla olemme pyrkineet keskittymään kerrallaan yhteen asiaan, ja siirtyneet tehtävästä toiseen, vasta kun edellinen tilanne on suoritettu.
Suosittelen omasta puolestani Annaa, jos haluat järkeistää omaa tekemistäsi kohti tuloksen tekoa.Tiia Hakala, LuKLabel
Saamaani palautetta:
Erittäin mielenkiintoinen esitys! Sain paljon tietoa asioista, jotka ovat hyödyksi työssäni.
Koulutuksessa hyödynnettiin todella hyvin kouluttajan omaa kokemusta.
Herätti paljon ajatuksia, joten onnistunut ja tavoitteet täyttänyt ilta! Selkeä esiintyjä -> johdonmukainen ja rauhallinen.
Miellyttävä esitystyyli ja asiat käsiteltiin kiinnostavalla tavalla, hyvät esimerkit.
#visuaalinenmarkkinointi
#visualmerchandising
#verkkokaupanvisuaalinenmarkkinointi
#ecommercemerchandising
Lataa tästä ilmainen e-kirja (ei tarvitse syöttää sähköpostia)
©Yanca Oy Ltd