Myymälä 2015, Helsinki

Easy Fairs järjestää Helsingissä Myymälä-messut 25.-26.2.2015.

”Myymälä 2015 on kaksipäiväinen tapahtuma vähittäiskaupan ammattilaisille. Paikan päällä näytteilleasettajat esittelevät uutuuksia, inspiraatiota ja ratkaisuja kaupan alalle – jo seitsemättä kertaa!” (easyfairs.com)

Olen puhumassa Annika Hirven kanssa visuaalisen myyntityön ja markkinoinnin tärkeydestä ja mittaamisesta keskiviikkona AJK-jatkokoulutuksen aamiaisseminaarissa otsikolla ”Tutkittu juttu – visuaalinen markkinointi myynninedistäjänä” sekä torstaina Myymälä-seminaarilavalla otsikolla ”Näin otat käyttöösi visuaalisen myyntityön tehokeinot – ja selvität toimivatko ne todella.”

Annika Hirvi

Ota käyttöösi vähittäiskaupan menestyjien käyttämät tehokeinot ja tuo rahaa kassaan oikein toteutetun, tavoitteellisen visuaalisen myyntityön avulla. Oikein toteutettu ja suunniteltu visuaalinen markkinointi on tärkeässä roolissa myynnin edistämisessä. Houkutteleva ja inspiroiva tuotteiden esillepano ja optimaalisesti toimiva myymäläympäristö lisäävät myyntiä – tutkitusti.

Esillepanoja tehtäessä saattaa unohtua, että sen tulisi tuoda kassaan rahaa ja esillepanojen tuottavuutta ei seurata. Visuaalinen markkinointi ei ole tavoitteellista. Pahimmassa tapauksessa visualisti ja myymäläpäällikkö/kauppias puhuvat eri kieltä, kauppias euroista ja visualisti liikkeen ilmeestä. Tavoite kuitenkin tulisi olla sama, myynnin lisääminen.

Visuaalisen markkinoinAnna Juuselanin mittaamisella pureudutaan siihen miten visuaalisesta markkinoinnista ja myyntityöstä saadaan tavoitteellista ja kannattavaa, myymäläpäällikölle/kauppiaalle ja visualistille yhteinen kieli.

Luvassa on tiivis tietopaketti tuotteiden esillepanosta ja muista myynnin edistämisen keinoista sekä tutkimustietoa visuaalisen myyntityön vaikutuksista yrityksen tulokseen.

ENSIAPUKLINIKKA

Pidämme Annikan kanssa Somistajayhdistyksen ja AJK-Jatkokoulutuksen yhteisosastolla ensiapuklinikkaa. Voit varata ajan pikatreffeille (n.15min) ja tulla keskustelemaan liikkeesi ongelmasta. Esimerkiksi: esillepanot, varastonhallinta tms. Ilmoitathan varatessasi käsiteltävän aiheen.

Ajanvaraus: annika.hirvi(at)visuaalinenmarkkinointi.fi tai anna.juusela(at)yanca.fi

Ps. Annikalta on ilmestynyt uusi kirja!

Screen Shot 2015-01-16 at 16.57.06
Annika Hirvi

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *