Tärkeää tietoa

Tuottavan liiketoiminnan kannalta kauppiaan on tärkeää ymmärtää trendien merkitys sisäänostoihin, varastonhallinnan vaikutus tuottavuuteen sekä visuaalisen markkinoinnin vaikutus myyntiin.

Sisäänostot ja niiden huolellinen suunnittelu sekä budjetointi pitävät huolen siitä, että tarjonta vastaa kysyntään ja varaston arvo pysyy kurissa.

Varastonhallinta ja varaston kierron seuraaminen, varaston arvon säännöllinen seuranta ja nopea reagointi ovat tuottavan liiketoiminnan perusta.

Trendit, eli kuluttajakäyttäytymisen suunnanmuutokset ja värit vaikuttavat valikoiman houkuttelevuuteen ja ajantasaisuuteen sekä helpottavat sisäänostojen suunnittelua.

Visuaalinen markkinointi (verkossa ja kivijalassa) on yrityksestä luotavan mielikuvan hallintaa, jonka tarkoitus on sitoa kokonaisuus yhteen, palvella asiakasta, poistaa osatamisen esteitä ja tehdä ostamisesta helppoa.

Tutustu tarkemmin!

Trendit

Sisäänostot & Varastonhallinta

Tavoitteellinen visuaalinen markkinointi

Verkkokaupan visuaalinen markkinointi