Verkkokaupan visuaalinen markkinointi

Verkkokaupan visuaalinen markkinointi, mistä on kyse?

Se aika, kun laittamalla minkä tahansa näköisen verkkokaupan tai sivuston pystyyn voi saada myyntiä aikaiseksi, on auttamatta ohi. Verkkokaupan ilme vaikuttaa mielikuvaan luotettavuudesta. Ihmiset kaipaavat elämyksiä ja sohvasurffailu on arkipäivää. Tuotteita on tarjolla valtavat määrät ympäri maailmaa ja sosiaalisen median kautta ihmiset löytävät uusia tuotteita jatkuvasti. Lisäksi bloggaajat mainostavat tuotteita ja kauppoja.  

Visuaalinen markkinointi verkossa on sitä, miten esittelet tuotteesi ja palvelusi sivustolla. Visuaalinen markkinointi on keino herättää tunteita ja luoda elämyksiä. Sekä tietysti lisätä myyntiä! Visuaalinen markkinointisi on kunnossa, kun asiakkaasi löytävät etsimänsä helposti ja ostavat jopa muutaman muunkin tuotteen siinä sivussa.

Verkkokaupan visuaalinen markkinointi on jopa tärkeämpää kuin perinteinen visuaalinen markkinointi kivijalassa. Verkossa visuaalinen markkinointi toimii myyjänä. Verkossa on vain asiakas ja tuotteet, siellä ei ole ketään edistämässä myyntiä.

Millä tavoin erotut muista?

Millaista mielikuvaa luot?

Millaisia elämyksiä tarjoat asiakkaallesi?

Miksi sinun verkkokauppasi on juuri SE kauppa, josta kaikki haluavat tuotteensa ostaa?

Haluatko oppia lisää aiheesta?

Kaupallistaminen verkkokaupassa

Miten lisäät verkkokaupan suoraan Facebook sivulle?

Verkkokaupassa hyödyntämätön voimavara: verkkovisualisti

Oppimassa online merchandising kurssilla Lontoossa

Kaupallista sosiaalinen media

Verkkokauppias keskity mobiiliin

Mikä ihmeen monikanavaisuus?

Kohdasta ilmaisia resursseja löydät lisää tietoa!

Voinko auttaa?

Ota yhteyttä! Soita +358405572836 tai laita viestiä: anna . juusela @ yanca . fi